portal osiedli, dzielnic i miast

Białystok Osiedle W Zieleni - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Osiedle W Zieleni - sprawy osiedlowe » Forum » Monitoring osiedla
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

Monitoring osiedla

     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
muszlapentla 
   

Bywalec


Dołączył: Śro Lut 02, 2011 19:35
Posty: 29
Skąd: Białystok-Nowe Miasto

PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 21:23    Temat postu: Re: Monitoring osiedla

jestem za tymi kamerami ale zupełnie nie znam się na sprawie, myślę że to ukróciłoby te poczynania, jeżeli chodzi o tablice informacyjną myślałam o tym ostatnio, jutro zadzwonię do zarządcy z prośbą o taką
rafalk 
   

Stały bywalec


Wiek: 42
Dołączył: Nie Mar 06, 2011 19:18
Posty: 62
Skąd: Białystok-Waidukt

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 19:52    Temat postu: Re: Monitoring osiedla

Witam.

Jeżeli, jako mieszkańcy, byśmy zdecydowali się na montaż monitoringu to można zrobić to w bardzo fajny sposób. Mianowicie montuje się kamery IP, które przesyłają obraz po sieci komputerowej, stawia się Dysk sieciowy z opcją rejestrowania obrazu z kamer IP. I każdy mieszkaniec naszego bloku miał by możliwość podłączenia się do tego rejestratora i przeglądania nagrań. Technicznie do zrobienia bardzo proste. Koszty w przeliczeniu na mieszkanie też nie są duże. Kwestia ile kamer itp. Jak ktoś jest zainteresowany szczegółami technicznymi to proszę o wiadomość na pw.

Pozdrawiam wszystkich mieszkańców.
Esystem 
   

Nowy na forum


Wiek: 43
Dołączył: Pią Mar 18, 2011 15:20
Posty: 1
Skąd: Białystok Wiadukt

PostWysłany: Pią Mar 18, 2011 17:04    Temat postu: Re: Monitoring osiedla